راه طولانی است

راه بسی طولانی خواهد بود اگر

راه طولانی است

راه بسی طولانی خواهد بود اگر

بایگانی
  • ۰
  • ۰

با خواندن این متن یاد بگیرید که چگونه یک پترن هشدار مشکی و زرد ایجاد کنید و در هر جایی که میخواهید قرار دهید. شما میتوانید در Photoshop CC، هر نوع عکس و افکتی ایجاد کنید؛ و برنامه های آموزشی زیادی برای اینها وجود دارد.


۱-یک document برای پترن کاشی یا tile درست کنید

انتخاب کنید که ضخامت هر نوار چقدر باشد. تنها قاعده این است که هر عددی که انتخاب میکنید، قابل تقسیم به ۳ باشد. پس حالا نیاز است که چند محاسبه ی ساده ی ریاضی انجام دهید. در ماشین حساب، ۸ را به ۳ تقسیم کنید-عدد ۲٫۶۶۶۶۶۶۶۷ بدست می آید، سپس این عدد را در هر شماره ای که برای ضخامت نوار انتخاب کرده اید، ضرب کنید و با این رقم به عنوان ابعاد هر لبه، یک document فتوشاپ ایجاد کنید. بنابراین برای نوار ۹۰px، شما یک document 240x240px ایجاد خواهید کرد.

از دست ندهید: آموزش تصویری نحوه ی استفاده از اکشن در فتوشاپ به زبان ساده

۲-رسم نوار اول

بک گراوند را با رنگ زرد پر کنید و سپس line tool را انتخاب کنید. اطمینان حاصل کنید که رنگ پیش زمینه ی شما مشکی باشد، ضخامت نوارتان را در Weight field در بالای صفحه-در این مثال ۹۰px- وارد کنید و یک خط از یک گوشه به گوشه ی دیگر بکشید.

۳-نوارهای دیگر را ایجاد کنید

نوار لایه تان را کپی کنید- راه ساده ی اینکار این است که آن را به آیکون لایه ی جدید درگ کنید- سپس crl+T را بزنید تا وارد Transform mode شوید. توجه کنید که آیکون نشانگر در میانه ی لایه ظاهر میشود، نوار تکراری را درگ کنید به طوری که نشانگر موس به قسمت گوشه ی بالا سمت چپ document برسد. Return را برای تایید حرکت بزنید. دوباره از نوار کپی بگیرید و آن را به همان شیوه به سمت راست پایین بکشید. اگر میخواهید آن را بعدا تغییر دهید، بصورت.psd آن را ذخیره کنید.

۴-نوارها را به عنوان یک پترن تعریف کنید

به Edit menu بروید و Define Pattern را انتخاب کنید. یک اسم برایش انتخاب کرده و ok کنید.

۵-از نوارهایتان استفاده کنید

یک مکان برای قرار دادن نوارها انتخاب کنید و سپس fill را از Edit menu انتخاب کنید. از use menu، pattern را انتخاب کنید و پترنی که ایجاد کرده اید را انتخاب کنید و ok کنید.

۶-افکت هایتان را اضافه کنید

حتما بخوانید: آموزش تصویری تمام فیلترهای عکس فتوشاپ که باید بلد باشید

به همین راحتی انجامش دادید! میتوانید هر تغییر و افکتی که دوست دارید برروی آن انجام دهید.

منبع



  • ۹۷/۱۰/۱۱
  • sara ghasemi

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی